Tato akce Automotodrom Brno Oldtimer Track Test (CZ) na okruhu Automotodrom Brno dne 27.09.2022 již proběhla.

Tato parádní akce je už za námi, ale my už se připravujeme na další.

Kromě toho jsme přichystali pro vás několik jiných trackdays akcí, další kurzy sportovní jízdy na pronajatém okruhu a také několik kurzů bezpečné jízdy. Prohlédnout si je můžete na stránce se všemi kurzy sportovní jízdy.

Zajímá vás, jak vypadal kurz sportovní jízdy se Šenkýřem? Chcete přiblížit, jak probíhal celý den na trackday akci? Prozkoumejte archiv této akce a prohlédněte si třeba galerii s fotkami z akce nebo videa. Případně neváhejte nás kontaktovat na telefonním čísle +420 725 924 058, e-mailu info@senkyr.cz nebo tlačítka „Mám dotaz na kurz“. Rádi vám odpovíme na jakékoliv dotazy nebo pomůžeme s přihlášením na aktuální termín.

Aktuální termíny na rok 2024 pro BE A RACE DRIVER

Momentálně bohužel žádnou trackday akci ani kurz sportovní jízdy na okruhu BE A RACE DRIVER nemáme vypsánu.

To ale neznamená, že jsme se úplně zastavili a nepracujeme – buď s vámi právě jezdíme na jiných okruzích (pro výpis všech akcí se podívejte do kurzů sportovní jízdy), nebo připravujeme trackdaye na další sezónu.

Proto nám klidně pro bližší informace o budoucích termínech a dostupnosti jízd na okruhu BE A RACE DRIVER zavolejte nebo napište, abychom vám mohli sdělit veškeré podrobnosti a společně se domluvit na dalším okruhovém ježdění.

Splň si svůj sen a staň se alespoň na chvíli automobilovým závodníkem!

Ve zkratce

"BE A RACE DRIVER" je celoroční tréninkový program s vozy Porsche 992 GT3 Cup, BMW M4 GT4 G82 a BMW M4 G82 Competition Trackday Evo pro ty z vás, kteří si chtějí naplnit svůj sen stát se automobilovým závodníkem.
To všechno s kompletní profesionální podporou a 1:1 coachingem týmu Šenkýř Motorsport.
Provedeme vás celým procesem tréninku, tak, jak to děláme s našimi závodními jezdci a postupně Vás přiblížíme na jejich úroveň.

Kde

Automotodrom Brno (Profil okruhu, Historie, Stránky okruhu)
Masarykův okruh 201, Ostrovačice, 664 81, Česká republika, Google mapa

Kdy

27. září 2022 (úterý)

Dostupnost

Kapacita: 2
Dostupných míst: 0 (událost již proběhla)

Základní cena

Cena (bez DPH): na požádání EUR
Cena (včetně DPH):   on request EUR

Sportovní auta k pronájmu na Automotodrom Brno

BMW M4 GT4 (G82)

BMW M4 GT4 (G82)

Nejnovější tovární závodní speciál kategorie GT4, který si od 2023 můžete vyzkoušet na všech našich akcích.Vždy s trenérem a 1:1 coachingem.
BMW M4 G82 Competition Trackday EVO

BMW M4 G82 Competition Trackday EVO

BMW M4 G82 Competition Trackday EVO - vůz pro maximální trackday performance a nekompromisní použití na českých i evropských okruhových akcích.     

Coaching

S osobním 1:1 coachingem "Be a race driver" se naučíte závodní vůz řídit dynamicky a bezpečně – jako profesionál. Tuto dovednost si přenesete i do vaší další kariéry trackday pilota.

Kdo chce řídit auto jako profesionál, individuálnímu coachingu se nevyhne. Mistr Evropy i ČR v závodech do vrchu i na okruzích Robert Šenkýř a jeho trenéři vám během individuálního tréninku prozradí triky závodních jezdců.

Chcete se dozvědět, jak dobře na tom jezdecky jste? Kde Vaše technika jízdy dosahuje perfektnosti a na kterých místech máte ještě potenciál?

Proč 1:1 osobní coaching?

Během tréninku "Be a race driver" sedí váš trenér vždy na sedadle spolujezdce a okamžitě vidí, co se děje. Během dne si několikrát pozice vyměníte a coach vám kromě zajetí referenčního kola ukáže i dovednosti, které se kolikrát  dají jen složitě slovně popsat.
Tak je Váš učební pokrok výrazně rychlejší a efektivnější než při běžném tréninku ve skupinách. 

Rozbor dat – absolutní nutnost!

Všechna vaše kola jsou zaznamenávána telemetrií s video- a datovým záznamem. Tak krásně uvidíte, ve kterých pasážích ještě máte potenciál a kde již jedete na hranici. Coaching je tak ještě efektivnější a bezpečnější. S sebou domů si odnesete reflexi a případně i soubor dat z vaší jízdy. V klidu si tedy budeme moci projít do hloubky to, co jste při tréninku zažili a podívat se na vámi zajetá kola na videu.

Coaching - Další #

Představení trenérů

Erik Janiš

Erik Janiš

Erik je mnohonásobný Mistr ČR a historicky jedním  ze dvou českých mistrů Evropy v motokárách. Jezdec, který byl součástí juniorského týmu Formule 3 Mercedes Benz, český reprezentant v kategorii A1 GP. Od roku 2014 se kromě vlastního závodění věnuje inženýrské činnosti pro týmy s vozy kategorie GT3. Jako inženýr byl i u druhého místa Šenkýř Motorsport v International GT Masters v roce 2019 na Red Bull Ringu.
Filip Sládečka

Filip Sládečka

Filip je jedním z nejlepších aktuálně jezdících pilotů Česko-Slovenska, s mnoha tituly a úspěchy po celé Evropě.Od debutu v Alfa Romeo WTCC, přes začátky s BMW v různých evolucích BMW M3 týmu Šenkýř Motorsport a následné kariéře ve vozech kategorie DTM se dostal zpět ke kategorii GT vozů. Je jedno, kde Filip startoval, vždy patřil k nejrychlejším jezdcům na trati, kteří svou jízdu umí zanalyzovat a posouval úspěšně sebe i auto na samotnou hranici.
Jarek Janiš

Jarek Janiš

Český automobilový závodník, první český jezdec Champ Car World Series a druhý ve Formuli 1. V roce 2003 byl oficiálním testovacím jezdcem F1 týmu Jordan. 24. října 2004, jako první Čech, poprvé odstartoval do závodu ChampCar na okruhu v Surfers Paradise. Stále aktivní jako testovací i závodní jezdec v kategorii GT3. Od roku 2017 spoluprace se Šenkýř Motorsport jako inženýr v seriálech FIA CEZ a International GT Open.
Richard Gonda

Richard Gonda

Podle statistických portálů nejúspěšnější slovenský jezdec z pohledu množství vítězství ve významných mezinárodních závodech získaných pole position a procentuálně nejvyšší šancí na vítězství v závodě. Ve své kariéře zvítězil v prestižním seriálu Formule F3 Eurocup a vyzkoušel si i speciály Formule GP2, GP3 a Indy-lights. Od roku 2017 je pilotem Šenkýř Motorsport v závodech kategorie GT3.  
Robert Šenkýř

Robert Šenkýř

Dvojnásobný mistr Evropy v závodech do vrchu v absolutním hodnocení cestovních vozů, mnohonásobný mistr České i Slovenské republiky v závodech do vrchu a na okruzích, dlouholetý reprezentant České republiky a jezdec s úspěšnou třicetiletou závodní kariérou. Zakladatel a majitel týmu Šenkýř Motorsport, který vytvořil metodiku a koncept 1:1 coachingu pro trackday vozy a jejich jezdce. 
Tomáš Erdélyi

Tomáš Erdélyi

Tomáš je jezdec, který se vypracoval z amatérských závodů do vrchu až do špičky licencovaných závodů Mistrovství České a Slovenské republiky v závodech na okruzích a do vrchu. Několikrát zvítězil i v Mistrovství FIA CEZ. Od prvních úspěchů s vozem BMW M3 E36 se pravidelným tréninkem a pílí vypracoval až do kategorie GT3 a právem patří do skupiny trenérů Šenkýř Motorsport.

Doplňující informace

 

Ti z vás, kteří budou chtít pokračovat, se mohou stát součástí přípravy na opravdový závod, včetně získání závodní licence a všeho potřebného.

Ničeho se nebojte, například závodní série Creventic 24h series je  finančně i jezdecky velmi příjemný seriál vytrvalostních závodů, ideální pro začátek kariéry závodního jezdce.
Tréninkové dny organizujeme i při našich trackday akcích v Brně, v Mostě a  na Slovakiaringu, naše vozy Porsche 992 GT3 Cup, M4 GT4 a M4 Competition Trackday Evo si můžete zapůjčit i ve Spa Francorchamps a jako vždy bude s námi i celou zimu při akcích Endless Summer ve Španělsku a Portugalsku. 
Další tréninkové dny postupně hledáme a doplňujeme. Rádi Vám v případě potřeby najdeme i další termíny na vybraných evropských tratích dle vaší volby.
Projekt je určen také těm z vás, kdo nemáte ambice stát se automobilovým závodníkem, ale prostě máte chuť si vyzkoušet jízdu v závodním autě pod odborným vedením.

Tréninkový vůz Porsche 992 GT3 Cup

Porsche 992 GT3 Cup je čistě závodní vůz,  dostupný v týmu Šenkýř Motorsport od zimní sezóny 2023.

4,0litrový šestiválcový horizontálně protilehlý motor poskytuje v nové generaci výkon 375 kW (510 k); s jasným ukazatelem zamýšleného cíle: účastnit se závodů a vyhrávat.
Nový 911 GT3 Cup je připraven k úspěchu na závodním okruhu, disponuje šestistupňovou sekvenční převodovkou, větším přítlakem, koncepcí zavěšení předních kol s dvojitým lichoběžníkovým ramenem, které je typické pro závodní vozy a dostupnými asistenty ABS nebo kontrolou trakce Porsche Motorsport.

Zapůjčením Porsche GT3 Cup máme co nabídnout nejen novým závodním jezdcům, ale i zájemcům o 1:1 couching nebo taxi jízdu, a to vše za dostupnou cenu.

Tréninkový vůz BMW M4 GT4

Novinkou v týmu Šenkýř Motorsport se pro sezónu 2023 se stal závodní vůz BMW M4 GT4 G82.

Tovární speciál z BMW Motorsportu disponuje několika režimy výkonu v rozmezí 450-550 PS a hmotností 1400kg. Jeho předchůdce, M4 GT4 F82 hned v prvním roce po uvedení na trh zvítězil v několika šampionátech vozů GT4 a byl vyhlášen nejlepším závodním vozem roku 2018. Podobný úspěch se čeká i od nového ty G82.
Kategorie GT4 je ve světě pořád více populární, díky cenové dostupnosti a poměru cena-výkon-zábava jsou závody vozů GT4 stále populárnější kategorií motoristického sportu.

Tréninkový vůz BMW M4 G82 Competition Trackday Evo

Tento vůz je novým projektem týmu Šenkýř Motorsport pro sezónu 2023 a nahradil M2 Competition Trackday Evo, jeden z nejrychlejších coachingových nástrojů, který svůj potenciál již stihl ukázat na okruzích v Mostě (1:42,240), na Slovakiaringu (2:16,00) a Nordschleife (7:17,70) a stal se oblíbeným nástrojem našeho 1:1 coachingu.

Zapůjčením obou vozů tak máme co nabídnout nejen novým závodním jezdcům, ale i zájemcům o 1:1 coaching nebo taxi jízdu, a to vše za dostupnou cenu.

Doplňující informace - Další #

Poprvé na závodní trať Automotodrom Brno?

Máte vlastní sportovní auto, jezdíte čas od čas na trackday akce a chtěli byste si alespoň jednou v žívotě vyzkoušet pravé závodní auto pod dohledem profesionálního týmu a jeho zázemí?
Ničeho se nebojte a kontaktujte nás!

Připravíme vám program šitý na míru vašim přáním i zkušenostem.

Provedeme vás celým tréninkovým dnem tak, abyste si svůj čas v závodním autě maximálně užili.
Po celou dobu s vámi bude v autě zkušený závodní coach, který vám vše ukáže a vysvětlí.
A hlavně, posune vás na vyšší level! 

Poprvé na závodní trať Automotodrom Brno? - Další #

FAQ – nejčastěji kladené otázky pro Automotodrom Brno

 

Kolik je ješte volných míst?

Tento kurz již proběhl, zkuste se kouknout na nově vypsané kurzy.

Kurz má kapacitu: 2 míst.

 

Kdy se kurz koná?

Tento kurz již proběhl, zkuste se kouknout na nově vypsané kurzy.

Kurz BE A RACE DRIVER - Automotodrom Brno Oldtimer Track Test (CZ) 27.09.2022 se koná: 27. září 2022 (úterý).

Září si zpestřete akcí na okruhu Automotodrom Brno se Šenkýř Motorsport.

 

Kde se kurz koná?

Automotodrom Brno, Masarykův okruh 201, Ostrovačice, 664 81, Česká republika

 

Rezervoval jsem si akci pomocí rezervačního formuláře. Co se stane teď?

Celkovou částku uvedenou při rezervaci prosím převeďte na náš účet 4211028159/6800.

Do předmětu uveďte prosím své jméno a datum akce. Vaše místo máte jistě zarezervováno a potvrzeno až po přijetí platby. Dostanete od nás fakturu a další potřebné informace s dostatečným předstihem před před konáním akce.

 

Co se stane, když se události neočekávaně nemohu zúčastnit?

Pokud se akce z jakéhokoliv důvodu nemůžete zúčastnit, postupujeme dále dle našich storno podmínek. Při stornu 30 dní před datem akce vám vrátíme 100% částky, 30-15 dní před akcí vrátíme 50% částky, 14-7 dní před akcí 25% částky. Při zrušení akce 4-1 den před akcí a v případě, že na akci nepřijedete vůbec, propadá 100% částky.

 

Co se stane v případě zrušení akce kvůli Covid restrikcím?

V případě nekonání akce z důvodů Covid restrikcí bude akce přesunuta na jiný termín, případně startovné přesunuto na další akci dle Vašeho výběru, nebo vráceno.

 

Musím mít zkušenosti s jízdou na okruhu Automotodrom Brno?

Nemusíte. Rádi vás přivítáme i jako nováčky a pomůžeme vám s prvními krůčky při jízdě po okruhu. Na každé naší trackday akci je přítomen kontingent našich trenérů, připravených se o vás postarat.

 

Jak připravit auto na první trackday akci?

Nijak speciálně, ale je třeba mít auto čisté a v dobrém technickém stavu. Doporučujeme kontrolu všech kapalin, brzdových kotoučů, destiček a pneumatik. Nezapomeňte doma tažné oko! Doporučujeme na Automotodrom Brno přijet s plně natankovaným vozem.

 

Tlak v pneumatikách?

Sportovnější jízdou se vaše pneumatiky zahřejí a zvýší se v nich tlak. Tím se snižuje plocha pneumatiky, která je v kontaktu s vozovkou a auto ztrácí grip. Pneumatika se také rychleji opotřebovává. Abychom tomu zabránili, musíme průběžne tlak kontrolovat a upouštět. Sledujte doporučené hodnoty na štítku vašeho vozu. U sériových pneumatik nesmíme překročit hodnotu uvedenou pro naložené vozidlo, u pneumatik semislick jsou stěžejní hodnoty pro méně zatížené vozidlo.

S měřením tlaku pomohou naši mechanici, případně si tlak můžete měřit vlastním tlakoměrem. Na akci máme digitální sportovní tlakoměry i na prodej.

Nezapomeňte si po skončení akce tlak znovu doplnit. Silniční jízdou tlak v pneumatikách opět klesne a vy byste mohli jet domů na podhuštěných pneumatik.

 

Zůstává moje auto během akce pojištěno?

Naše trackday akce jsou sportovní tréninky zaměřené na bezpečnost řidiče. Nejsou organizované za účelem dosažení nejvyšší rychlosti nebo nejlepšího času. U mnoha pojišťovacích společností je vaše pojištění a komplexní krytí zachováno v plném rozsahu. Zeptejte se ale svého pojistitele.

 

Pokud moje pojištění na trati neplatí, mohu své auto pojistit zvlášť?

Ano, umíme na individuální poptávku sjednat speciální pojištění pro závodní trať.

 

Mohu vzít s sebou na trať doprovod, druhého řidiče nebo děti, které také mohou vyjet na trať?

Ano, máme možnosti rezervace pro druhé řidiče nebo hosty, viz. odstavec „Kompletní ceny“. Děti ve věku od 16 let mají povolen vstup na trať jako spolujezdci, pokud za to rodič jako řidič vozu převezme odpovědnost. Potřebné dokumenty dostanete u akreditace.

 

Musí být moje vozidlo přihlášené a vlastnit SPZ, aby mohlo na trať?

Nemusí. Naše trackday akce organizujeme pro vozidla s SPZ i bez. Výjimkou jsou akce na Nürburgringu, kde jsou povoleny pouze vozy s SPZ a pneumatiky schválenými pro silniční provoz.

 

Mohu si individuální 1: 1 coaching rezervovat na místě?

V podstatě ano. Většina coachingových jednotek je ale vždy dopředu zamluvená. Pro vaši jistotu doporučujeme si požadovanou kapacitu coachingu s trenérem zarezervovat dopředu.

 

Mohu si na místě zapůjčit vaše sportovní auto?

Ano. Ale stejně jako u coachingu je pro vaši jistotu lepší si vůz zarezervovat dopředu.

 

Platí na tratích hlukové limity?

Ano, některé z tratí mají omezené hlukové kvóty. Např. Nürburgring 130dB. Omezení pro obzvláště hlučné vozy platí i pro Most a Spa Francorchamps. Doposud se během našich akcí nikdy nestalo, že bychom museli nějaký vůz kvůli přílišné hlučnosti odstavit.

 

OPEN PITLANE a Skupiny A/B – jaký je rozdíl?

Open Pitlane režim je celodenní volné ježdění bez rozdělení do skupin.

Jízda po skupinách A a B (vždy maximálně dvě skupiny) je potřebná na okruzích s malou kapacitou.

Rozdělení do skupin probíhá podle vozu a úrovni zkušeností. Díky tomu jsou skupiny homogenní a vy si vaší jízdu více užijete. Při skupinovém ježdění má pro sebe každá skupina zpravidla 8x 30 min. jízdy, což je pro seriový nebo tuningově modifikovaný vůz i pro vaši koncentraci více než dost.

 

Mohu někomu darovat účast na trackday akci nebo taxi jízdu?

Ano, připravíme pro vás dárkový poukaz se zvolenou službou. Darovat lze i osobní coaching, taxi jízdu s našim instruktorem nebo vlastní jízdu obdarovného v jednom z našich závodních nebo sportovních vozů.

 

Můžu jezdit i závodním autem?

Můžete, když budete respektovat trackday pravidla našich akcí.

 

Mám nové auto a bojím se velkého provozu na dráze. Hrozí např. kolize?

Naše akce organizujeme za jasných bezpečnostních pravidlech. Pokud je někdo nedodržuje, stáhneme ho z trati a vysvětlíme mu ještě jednou, že se jedná o trackday a ne o závod.
Při našich akcích na Automotodrom Brno dbáme na omezený počet aut na dráze tak, aby měl každý účastník dostatek prostoru pro svoji jízdu.
Díky množství času určeného k jízdě si i vy můžete určit, kdy se vydáte na trať ve chvíli, kdy je trať prázdnější.

 

Koná se kurz i v případě nepříznivého počasí?

Kromě extrémních situací jezdíme za každého počasí, včetně toho nepříznivého. Přece jenom není zábava jezdit jen za sucha a sluníčka, ale i za deště. Navíc je dobré se potrénovat i v jízdě za zhoršených podmínek. Jestliže jste se s jízdou za vlhkých či mokrých podmínek ještě nesetkali nebo si nevěříte, doporučujeme vám zamluvit si instruktora a individuální coaching.

 

Kdy se kurzy konají?

Kurzy nabízíme od dubna do listopadu. Zpravidla jezdíme ve všední dny, nejčastěji ve středu, ojediněle také o víkendu. Začínáme ráno v devět a končíme až v šest večer, přičemž většinu času strávíme v autě na okruhu.

FAQ – nejčastěji kladené otázky pro Automotodrom Brno - Další #

Produkty, které se vám budou hodit

RN Lite

RN Lite

Lepší časy na kolo díky profesionálnímu záznamu dat a videa v jednom. Ideální pro trackday použití. Ideální pro trackday použití.
Výrobce: Race Navigator   Typ produktu: Telemetrie
RN One MK II

RN One MK II

Lepší časy na kolo díky profesionálnímu záznamu dat a videa v jednom. Ideální pro trackday použití.
Výrobce: Race Navigator   Typ produktu: Telemetrie
RN Pro

RN Pro

Lepší časy na kolo díky profesionálnímu záznamu dat a videa v jednom. Ideální pro trackday použití.
Výrobce: Race Navigator   Typ produktu: Telemetrie
RN plug

RN plug

RN OBD Plug Scan Tool
Výrobce: Race Navigator   Typ produktu: Telemetrie
RN Case

RN Case

Pro bezpečnu přepravu a uskladnění vašeho Race Navigatoru.
Výrobce: Race Navigator   Typ produktu: Telemetrie

Profil okruhu Automotodrom Brno

Dnešní brněnský okruh měří téměř pět a půl kilometrů, tvoří ho čtrnáct zatáček a je charakteristický svým profilem – velkou část trati tvoří pozvolné klesání, které se od nejníže položené desáté zatáčky promění v příkré stoupání až k cílové rovince.

Částečně během jízd autodromu zakusíte i původní Masarykův okruh, protože jeho design se inspiroval v oblíbených pasážích toho starého, např. Schwantzova zatáčka kopíruje nájezd ze staré dálnice do bývalé Baltisbergerovy zatáčky, esíčko u tribuny F má zase předlohu ve Farinově zatáčce.

AMD Brno v číslech

Délka: 5 403 m
Šířka: 15 m
Převýšení: 74 m
Nadmořská výška: 450 m n. m.
Počet zatáček, z toho pravých a levých: 14 zatáček – 8 pravých, 6 levých
Počet přímých úseků, nejkratší, nejdelší 13 přímých úseků – nejkratší 35 m, nejdelší 637 m
Automotodrom Brno - Profil okruhu Automotodrom Brno

Informace o okruhu Automotodrom Brno

Jen málokdo by si ve 30. letech 20. století pomyslel, že se na Masarykově okruhu v Brně budou i za sto let prohánět sportovní a závodní stroje. A stejně, historie brněnského motorsportu ještě neskončila a ani dlouho neskončí, přestože se dnes okruh nazývá Automotodrom Brno a jeho trasa už nevede okolními vesnicemi.

Historie Automotodromu

Vraťme se zpět na začátek. Výstavba brněnského okruhu začala na jaře roku 1930 a už o půl roku později se na něm proháněli první závodníci. Původní trať byla snad ještě složitější než dnes mezi závodníky obávaná severní smyčka německého Nürburgringu – měřila přes devětadvacet kilometrů, jedno kolo trvalo téměř sedmnáct minut za průměrné rychlosti vyšší než sto kilometrů za hodinu, navíc podmínky ztěžoval i povrch tratě, který nebyl všude jednotný.

Tehdy vedl Masarykův okruh z Bosonoh přes okrajové části Brna. Z nich pak trať odklonila závodníky do Žebětína a Ostrovačic, kde se ostrou vracečkou stáčela zpět směrem k Brnu do přímější pasáže okolo Troubska, až nakonec proťala cílovou pásku.

Dalších téměř padesát let se Masarykův okruh postupně upravoval nebo zkracoval, často kvůli zvýšeným nárokům na bezpečnost. Nakonec přestal úplně vyhovovat, což zapříčinilo vybudování nové trati kousek dál mezi Žebětínem a Ostrovačicemi v oblasti přírodního parku Podkomorské lesy. Přesun na Automotodrom Brno, zkráceně AMD Brno, byl dokončen v roce 1987.

Od té doby se Automotodrom Brno stal prestižním pořadatelem několika světových závodů, především Velkých cen České republiky silničních motocyklů (MotoGP). Ty se tu pořádaly každý rok od otevření autodromu, nicméně v létě 2020 se tu motocyklová špička projela naposled. Jezdívaly se tu také závody superbiků a automobilových sérií DTM, WTCC nebo FIA GT.

Se Šenkýř Motorsport ale můžete navázat na dlouholetou tradici rychlé jízdy na okruhu a vyzkoušet si ji na vlastní kůži na jedné z exkluzivních trackday akcí na námi pronajatém AMD Brno. Během nich budete mít celý den na ničím nerušenou jízdu v malém počtu aut (narozdíl od volných jízd na okruhu pořádaných pro běžnou veřejnost).

Po trackdayi vyrazte na starý Masarykův okruh

Po skončení trackdaye můžete ještě objevit kousek zmíněné brněnské historie a vydechnout ve „volné jízdě“ na starém Masarykově okruhu. Ten se dá dnes bez problémů projet, jen ne jako závodník a v plné rychlosti, protože původní závodní silnice fungují jako běžné spojení brněnských městských částí a okolních měst.

Při takové projížďce doporučujeme neminout původní prostory startu a cíle v brněnských Bosonohách. Tam totiž dodnes stojí staré závodní depo, které bylo v létě 2021 opraveno a vznikla na něm graffiti s motivy z historie Masarykova okruhu. Jeho zdi tedy nově zdobí světoví závodníci Louis Chiron, Hans Baltisberger nebo třeba Tazio Nuvolari.

Informace o okruhu Automotodrom Brno - Další #