BMW M4 G82 Competition Trackday EVO - vůz pro maximální trackday performance a nekompromisní použití na českých i evropských okruhových akcích.
Auto zařazeno v: Projekty, Reference, Trackday auta
Nový přírůstek Šenkýř Motorsport je již plně připraven pro vaše použití.
Nejnovější projekt trackday tool vozu je po úpravách v Šenkýř Motorsport Performance and Racing centru otestován a prověřen na Automotodromu V Brně a v Mostě a jeho časy na kolo téměř kopírují tovární M4 GT4 G82 (časy na kolo a onboardy níže). Vy si tento vůz můžete vyzkoušet na všech našich okruhových akcích.
Vždy s trenérem, analýzou dat a 1:1 coachingem.
Model | BMW M4 G82 Competition Trackday EVO |
---|---|
Motor | M TwinPower turbo S58, 2.993 ccm |
Výfuk | Výfuk Akrapovič Slip-On z titanové slitiny |
Power upgrade | Senkyr Motorsport Performance Tuning (450 kW/612 k, 750 Nm) |
Převodovka | Standart OEM 8-rychlostní ZF |
Diferenciál | Drexler samosvorný diferenciál s vyřazením elektrické regulace svornosti |
Mazivo | Ravenol |
Ráfky | Pro silniční použití Edelweiss LT°3 10,5*20"/11*20", pro okruhové použití M4 GT411*18" |
Pneumatiky | Pro silniční použití 275/30 R20 / 295/30 R20 semislick, pro track použití 300/680 R18 |
Ochranný rám | Wiechers Clubsport |
Bodykit | Senkyr/Flossmann karbonová kapota, přední spoiler, homologované křídlo Akrapovič |
Podvozek | Sada ramen se změněnou kinematikou přední i zadní nápravy |
Tlumiče | KW V5 Racing |
Brzdy | vepředu AP Racing 6-piston/390x36mm discs, vzadu sériový třmen a kotouč 380x28mm |
Destičky | Pagid RSL1 |
Sedadla | Recaro Pole Position |
Telemetrie | RN One |
Časy na kolo | Automotodrom Brno: 2,15,844, Autodrom Most: 1,39,160 |
Rok realizace | 2023 |
Příspěvky ze sociálních sítí
Naše trackday akce jsou i o neustálých inovacích. Minulý týden v Brně jsme provedli srovnávací test našich dvou nových vozů - tovární M4 GT4 G82 a našeho nového projektu BMW M4 Competition Trackday Evo (G82). Stejný řidič (šéf týmu Robert Šenkýř), stejné podmínky a stejné pneumatiky. Zkrátka Robert dal dvě měřená kola s GT4, zajel do boxu, kompletní kola se přezula na Trackday Evo a zase dvě rychlá kola. A výsledek? M4 GT4 G82: 2:13:685 M4 Competition Trackday Evo G82: 2:15:837 S výsledkem jsme velmi spokojeni......a na rozdíl od GT4 může Trackday Evo po akci po vlastní ose domů.... Obě auta si vyzkoušel i Jakub Rejlek, tak jsme zvědavi i na jeho hodnocení v některém z příštích Fasterů. Na příští trackday akci 25.05. 2023 v Mostě uděláme stejný test ještě jednou, ať máme referenční časy i z naší druhé závodní trati.
... Zobrazit víceNáš demonstrátor BMW M4 G82 Competition jsme po úspěších jeho předchůdce M2 definitivně pokřtili na Trackday Evo.
To naznačuje i směr dalších úprav:
Prostě M4 Competition Trackday Evo! Premiéra již při trackday akci na Automotodromu Brno 18.4.
... Zobrazit víceBMW /// M-Day Most….in progress ✅
Jako každý rok, Šenkýř Motorsport podporuje akci @czechmclubcz i letos. Přivezli jsme ukázat naši novou trackday zbraň M4 Competition G82 Trackday Evo. Již za chvíli exhibiční jízda s novou M4 GT3.
Novinka v našem sortimentu - nové karbonové zadní křídlo Akrapovič pro BMW M3 (G80) / M4 (G82)!
Křídlo je lakované a leštěné s vnitřní výztuhou z titanu. Bylo pečlivě testováno pro zamezení nežádoucích turbulencí a aerodynamického hluku a lze jej nastavit ve třech polohách podle požadované míry přítlaku.
Navíc disponuje schválením ABE pro provoz na běžných komunikacích!
Really great job!
Nová extrémně lehká kola Edelweiss nás příjemně překvapila! S perfektně vyladěným ET a dokonalým zpracováním jsou k dispozici pro M3/M4 minulé generace F80/F82 i té současné G80/G82. Vybírat navíc můžete z 13 různých povrchových úprav.
BMW M4 G82 Evo - již brzy na evropské street & trackday scéně.
Historie BMW M je úzce spjatá s Šenkýř Motorsport. S vozy BMW M pracujeme, závodíme a upravujeme je již od začátku 90.let a typu M3 E30.
Dalším modelem, na kterém již pár měsíců pracujeme, je BMW M4 G82 Evo. Vydržte ješte malou chvíli a těšte se na další projektovou káru z dílen Šenkýř Motorsport.
Vyslyšeli jsme zákazníkovo přání dostat jeho BMW M3 G80 co nejníž, aniž by to bylo na úkor každodenní použitelnosti. Výškově stavitelné pružiny KW, k jejichž vývoji jsme také přispěli, to umožní při současném zvýšení stability a zachování velmi slušného komfortu. K tomu jsme vůz vybavili titanovým výfukem Akrapovič cat-back s řešením OPF-off. Třešničkou na dortu byla instalace karbonového sání Šenkýř Motorsport /Armaspeed, které velmi efektně zdůrazní práci sériového blow-off ventilu.
BMW ///M Day již tento pátek, 18.3. na autodromu v Mostě.
•••
My v Mostě budeme ✅ a rádi tam potkáme všechny majitele i fanoušky “Freude am Fahren”.
Jsme moc zvědaví na nový stavitelný podvozek KW Varianta 5 pro náš projekt BMW M4 G82 Evo.
Abychom si zkrátili čekání, nainstalovali jsme zatím výškově nastavitelné pružiny KW. Snížení podvozku o 30 resp. 40 mm vozu vizuálně velmi prospělo, i se sériovými koly vypadá fantasticky. Světlá výška i charakter tlumení si přitom nad očekávání tykají i s českými silnicemi.
Vzhledu navíc velmi prospěly námi vyvinuté podložky pod kola.
Instalace karbonového sání s vysokoprůtokovými filtry Šenkýř Motorsport @Armaspeed jako součást našeho projektu BMW M4 (G82).
•••
Vysoká kvalita zpracování, 100% funkční design. Informujte se u nás na dostupnost karbonového sání také na vaše sportovní auto.
• www.senkyr.cz
• info@senkyr.cz
• +420 602711474
🔥BMW M4 G82 Competition🔥
Nový přírůstek a projekt Šenkýř Motorsport je již v dilně našeho Performance & Racing Centra v Brně!
Po veleúspěšné M2 Competition Trackday Evo přichází čas na další výzvu - nový projekt BMW M4 Competition zaměřený na zvýšení výkonnosti a dynamiky a snížení hmotnosti auta.
První kroky:
Nejnovější podvozek KW Clubsport V5 je již ve vývoji, sportovní sání a další díly ve výrobě nebo na cestě….