BMW M3 E30 - Auto 1 & 2 HHR
M3 E30 2,5l Evo DTM - Jména jezdců
M3 E30 2,3l Gr.A a M3 E30 2,5l Evo DTM
Ranní briefing jezdců - společné foto
Přesun z briefingu do teamového stanu
Přidělené úložné místa v našem teamovém stanu
První setkání s auty v teamovém stanu - kokpit
První setkání s auty v teamovém stanu - M3 E30 2,3l Gr.A s Šenkyř Motorport livery
První setkání s auty v teamovém stanu - BMW M3 E30 2,5l Evo DTM s Šenkyř Motorport livery
První setkání s auty v teamovém stanu - BMW M3 E30 2,3l Gr.A s Šenkyř Motorport livery
První setkání s auty v teamovém stanu - M3 E30 2,3l Gr.A a M3 E30 2,5l Evo DTM s Šenkyř Motorport livery
První setkání s autem M3 E30 2,3l Gr.A - Pavel Bouška
První setkání s autem M3 E30 2,3l Gr.A - Pavel Bouška a Richard Gonda
První seznámení s autem M3 E30 2,3l Gr.A - Tomáš Erdélyi
První seznámení s autem M3 E30 2,3l Gr.A - Pavel Bouška a Tomáš Erdélyi
První seznámení s autem M3 E30 2,3l Gr.A - Tomáš Erdélyi
První setkání s autem M3 E30 2,3l Gr.A - Richard Gonda
Teamový stan s autem M3 E30 2,3l Gr.A - Robert Šenkýř
První setkání s autem M3 E30 2,3l Gr.A - Robert Šenkýř
Uzavření středeční přípravy grilováním
Uzavření středeční přípravy grilováním
Postupně se s auty sžíváme, ale skutečný test přijde až odpoledne během kvalifikace v 17:15
Kola BBS, pneumatiky Michelin... To jsou sady pro letošní víkend na Severní smyčce
Robert Šenkýř (CZ) a Henry Walkenhorst (D) s jejich M3 E30 2,5l Evo DTM s pořadovým číslem #463
Richard Gonda (SK), Pavel Bouška (CZ) a Tomáš Erdélyi (SK) s jejich BMW M3 E30 2,3l Gr.A s pořadovým číslem #464
Kompletní tým Šenkýř Motorsport a Walkenhorst Motorsport pro letošní ADAC 24H Classic Rennen 2025
Motorsportová dokonalost ve své ryzí podobě – to je legendární BMW M3 E30
Závodní helmy Roberta Šenkýře a Henryho Walkenhorsta, připravené na odpolední první kvalifikaci
Jdeme se podívat do vyhrazených prostor motorsportového týmu Walkenhorst Motorsport na Nürburgringu
Drivers briefing - pohled na startovní rošt / cílovou rovinku
Drivers briefing po boku dalších zhruba 700 jezdců absolvován
Lanyard pro přístup na pitlane
Technicko-taktická porada před kvalifikací
Technicko-taktická porada před kvalifikací za zavřenými dveřmi
Vystrojení kokpitu M3 E30 2,5l Evo DTM z řidičovy strany
Vystrojení kokpitu M3 E30 2,5l Evo DTM
Team připraven a čeká na kvalifikaci 1
Čekaní na vjezd na kvalifikaci 1 - M3 E30 2,5l Evo DTM
Plně připraven k první kvalifikaci - M3 E30 2,3l Gr.A
Momentka z fronty ke kvalifikaci
Momentka z fronty ke kvalifikaci
V rámci kvalifikace řešíme technické potíže u auta 463
V rámci startu kvalifikace auto číslo 464 jezdí bez potíží. U 463 v boxech řešíme technické problémy
Atmosféra v kempu okolo tratě ve čtvrtek
Atmosféra v kempu okolo tratě ve čtvrtek
Atmosféra v kempu okolo tratě ve čtvrtek
Pavel Bouška – Richard Gonda – Tomáš Erdélyi po uspěšné kvalifikaci č. 1
Tým z auta 464 rekognoskuje motor auta 463
Auto #463 se nám ve čtvrtek během první kvalifikace trochu zakuckalo, ale teď v pátek už snad bude všechno v pořádku
Kontrolujeme kola a pneumatiky před Q2 závodu ADAC 24H Classic Rennen 2025
Kontrolujeme nastavení a ladíme detaily na #464 (M3 E30 2,3l Gr.A)
Příprava Richarda Gondy na Q2 ADAC 24H Classic Rennen 2025
Příprava Tomáše Erdélyi před druhou kvalifikaci ADAC 24H Classic Rennen 2025
Start do druhé kvalifikace blíží, obě posádky jsou připraveny na odjezd z pitlane!
Přípravujeme a ladíme #463 na druhou kvalifikaci závodu youngtimerů na Nürburgring Nordschleife
Tomáš Erdélyi dostáva informace o stavu tratě od Richarda Gondy
Tomáš Erdélyi dostáva informace o stavu tratě od Richarda Gondy
Pavel Bouška a Richard Gonda konzultují pocity z druhé kvalifikace
Pavel Bouška a Richard Gonda konzultují pocity z druhé kvalifikace
Společná analýza záznamu dat z kvalifikace a příprava na zítřejší závod
Atmosféra před nájezdem na pitlane
Atmosféra se auty před nájezdem na pitlane
Jsme připraveni na startovní rovince na start
První pitstop, R. Gonda dokončil první stint
Jako druhý pojede P. Bouška
Auto 464 protíná cílovou čáru
Závod je úspěšné za námi, spokojený tým v teamové stanu