Exkluzivní Trackday Šenkýř Motorsport se závěrečnou "Beer & Grill Party"

Ve zkratce

Velký trackday na této jedinečné slovenské trati s exkluzivním pronájmem pro Šenkýř Motorsport. Spousta volného ježdění pro závodní i sportovní trackday vozy v režimu open pitlane, s celodenním cateringem a obědem v ceně akce.
Po celý den k dispozici trenéři z řad závodních jezdců, možnost zapůjčení telemetrie i závodních vozů Porsche 992 GT3,  BMW M4 GT4 a BMW M4 G82 Trackday Evo. 

Večer po akci vás zveme na "Beer & Grill Party", tak nikam nepospíchejte a pojďte společně s námi nechat příjemně doznít den na trati i končící léto.

Kde

Slovakia Ring (Profil okruhu, Historie, Stránky okruhu)
Orechová Potôň 800, Orechová Potôň, 930 02, Slovensko, Google mapa

Základní cena

Cena (bez DPH): 845 EUR
Cena (včetně DPH):   1022 EUR
Doplňující informace o ceně
Slovakiaring (SK)

Termíny 2024 pro Slovakiaring (SK)

TermínNázev akceMíst
21.08.2024Slovakiaring (SK) - Exclusive Trackday vč. afterparty25 z 50

Uskutečněné akce na Slovakiaring (SK)

TermínNázev akceMíst
24.08.2023Slovakiaring (SK) - Exclusive Trackday incl. afterpartyjiž proběhla
25.08.2022Slovakiaring (SK) - Exclusive Trackdayjiž proběhla
26.08.2021Slovakiaring (SK) - Exclusive Trackdayjiž proběhla
26.08.2020Slovakiaring (SK) - Exclusive Trackdayjiž proběhla

Kompletní ceny

Ceny - startovné:  
Celodenní set řidič/auto vč. vstupu na "Beer & Grill Party"
845€ bez DPH
Doprovod / Druhý jezdec / Host vč. vstupu na "Beer & Grill Party" 80€ bez DPH
   
Ceny - sportovní auta:  
   
Porsche 992 GT3 Cup  
- dvě sedačky, pouze pro zkušené řidiče a s 1:1 coachingem
- ceny vč.pronájmu tratě, technického zajištění, pneumatik, a coachingu.

set 2x 30min /2300€ bez DPH
BMW M4 GT4 G82 (450-550PS/1400kg) 1x 30min /849€ bez DPH

- dvě sedačky, pouze pro středně zkušené řidiče a s 1:1 coachingem
- ceny vč.pronájmu tratě, technického zajištění, pneumatik, a coachingu.

 
 BMW M4 G82 Competition Trackday EVO   1x 30min /750€ bez DPH
 - dvě sedačky, pouze pro nové řidiče a s 1:1 coachingem
- ceny vč.pronájmu tratě, technického zajištění, pneumatik, pohonných hmot a coachingu.
 
   
   
Cena taxi jízda s BMW M4 GT4:  
3 kola s přilbou a komunikací Peltor a s výkladem pilota 195€ bez DPH
   
 Cena taxi jízda s Porsche 992 GT3 Cup: 350€ bez DPH 
3 kola s přilbou a komunikací Peltor a s výkladem pilota  
   
Cena coaching s vlastním vozem účastníka:  
Set 1x30min. 100€ bez DPH
   
Box:  
Je možné si objednat vlastní box  130€ bez DPH

Představení aut k zapůjčení
Kompletní ceny - Další #

Program

Šenkýř Motorsport Trackday bude organizován z boxů č.28-32 v paddocku Slovakiaringu. Přes hlavní bránu vás pustí po zadání jména Šenkýř Motorsport. Všichni řidiči musí být starší 18 let a předloží při prezenci řidičský průkaz.

Povinná rozprava je v prostoru před organizačním boxem v 8.30 hod.

Časový plán akce:

Úterý 20.08.

- příjezd do hotelu Ring (v areálu okruhu), ubytování - ubytování jsme rezervovali dle vašich požadavků

  • 20.00 - 22.00 hod.- akreditace, prezence - převzetí startovních čísel (desk v prostoru u recepce hotelu)

Středa 21.08.

  • od 07.30 hod. - prezence pro účastníky, kteří přijedou až ráno (box č.30)
  • 08.30 hod. - povinná rozprava (před boxem č.30)
  • 09.00 - 13.00 hod. - open pitlane jízdy - skupina A a B
  • 13.00 - 14.00 hod. - "Car to car shooting" (odjezd ve 13.00 z pitlane)
  • 13.00 - 14.00 hod. - přestávka oběd (restaurace v paddocku)
  • 14.00 - 18.00 hod. - open pitlane jízdy - skupina A a B
  • 19.00 - open end - "Grill & Beer" Afterparty - terasa motokárové dráhy (v areálu okruhu)
Program - Další #

Sportovní auta k pronájmu na Slovakia Ring

BMW M4 GT4 (G82)

BMW M4 GT4 (G82)

Nejnovější tovární závodní speciál kategorie GT4, který si od 2023 můžete vyzkoušet na všech našich akcích.Vždy s trenérem a 1:1 coachingem.
Porsche 992 GT3 Cup

Porsche 992 GT3 Cup

Nejnovější GT3 Cup z oddělení Porsche Motorsport, který si od 2024 můžete vyzkoušet na všech našich akcích.Vždy s trenérem a 1:1 coachingem.
BMW M4 G82 Competition Trackday EVO

BMW M4 G82 Competition Trackday EVO

BMW M4 G82 Competition Trackday EVO - vůz pro maximální trackday performance a nekompromisní použití na českých i evropských okruhových akcích.     

Coaching

Naši instruktoři mají dlouholeté zkušenosti ze závoděním a coachingem na okruhu Slovakiaring. Mají potřebné vědomosti a znalosti, aby vám pomohli zlepšit vaše jezdecké dovednosti a sebevědomí v krátkém čase.

  • je to váš první trackday, zamluvte si instruktora
  • jste poprvé na Slovakiaringu, zamluvte si instruktora
  • je to váš první trackday s FWD, AWD nebo RWD autem, zamluvte si instruktora
  • je trať mokrá nebo vlhká a je to pro vás poprvé, zamluvte si instruktora
  • máte jakékoliv nejasnosti ve své jízdě, potřebujete zlepšit třeba jen jednu z činností (brzdy, výjezd atd.), zamluvte si instruktora.

Cena jednotky coachingu je 100€ bez DPH/30 min.
Instruktora si u nás raději zarezervujte dopředu, abyste měli jisté místo!

Coaching - Další #

Představení trenérů

Mgr. Robert Šenkýř

Mgr. Robert Šenkýř

Zakladatel a majitel firmy Robert Šenkýř se o její chod stará již 25 let. Dvojnásobný mistr Evropy a několikanásobný mistr ČR v závodech automobilů na okruzích a do vrchu aktivně rozvíjí a organizuje kurzy sportovních jízd a metodiku individuálního coachingu. Potřebujete informace k trackday akcím Šenkýř Motorsport nebo poradit s rozvojem vašeho řidičského umění? Neváhejte a kontaktujte Roberta Šenkýře. 
Erik Janiš

Erik Janiš

Erik je mnohonásobný Mistr ČR a historicky jedním  ze dvou českých mistrů Evropy v motokárách. Jezdec, který byl součástí juniorského týmu Formule 3 Mercedes Benz, český reprezentant v kategorii A1 GP. Od roku 2014 se kromě vlastního závodění věnuje inženýrské činnosti pro týmy s vozy kategorie GT3. Jako inženýr byl i u druhého místa Šenkýř Motorsport v International GT Masters v roce 2019 na Red Bull Ringu.
Filip Sládečka

Filip Sládečka

Filip je jedním z nejlepších aktuálně jezdících pilotů Česko-Slovenska, s mnoha tituly a úspěchy po celé Evropě.Od debutu v Alfa Romeo WTCC, přes začátky s BMW v různých evolucích BMW M3 týmu Šenkýř Motorsport a následné kariéře ve vozech kategorie DTM se dostal zpět ke kategorii GT vozů. Je jedno, kde Filip startoval, vždy patřil k nejrychlejším jezdcům na trati, kteří svou jízdu umí zanalyzovat a posouval úspěšně sebe i auto na samotnou hranici.
Jarek Janiš

Jarek Janiš

Český automobilový závodník, první český jezdec Champ Car World Series a druhý ve Formuli 1. V roce 2003 byl oficiálním testovacím jezdcem F1 týmu Jordan. 24. října 2004, jako první Čech, poprvé odstartoval do závodu ChampCar na okruhu v Surfers Paradise. Stále aktivní jako testovací i závodní jezdec v kategorii GT3. Od roku 2017 spoluprace se Šenkýř Motorsport jako inženýr v seriálech FIA CEZ a International GT Open.
Richard Gonda

Richard Gonda

Podle statistických portálů nejúspěšnější slovenský jezdec z pohledu množství vítězství ve významných mezinárodních závodech získaných pole position a procentuálně nejvyšší šancí na vítězství v závodě. Ve své kariéře zvítězil v prestižním seriálu Formule F3 Eurocup a vyzkoušel si i speciály Formule GP2, GP3 a Indy-lights. Od roku 2017 je pilotem Šenkýř Motorsport v závodech kategorie GT3.  
Tomáš Erdélyi

Tomáš Erdélyi

Tomáš je jezdec, který se vypracoval z amatérských závodů do vrchu až do špičky licencovaných závodů Mistrovství České a Slovenské republiky v závodech na okruzích a do vrchu. Několikrát zvítězil i v Mistrovství FIA CEZ. Od prvních úspěchů s vozem BMW M3 E36 se pravidelným tréninkem a pílí vypracoval až do kategorie GT3 a právem patří do skupiny trenérů Šenkýř Motorsport.

Doplňující informace

Přilby a oblečení:

Každý potřebuje svoji vlastní přilbu - přilba je povinná!
Přilby poskytujeme pouze jezdcům, kteří si pronajali naše závodní vozy (z důvodu zabudované komunikace).

K dispozici bude omezený počet otevřených přileb Uvex v karbonovém designu nebo bílé barvě na prodej. Cena 199€ bez DPH.

Je třeba mít i dlouhé kalhoty a dlouhý rukáv, doporučujeme i rukavice. Závodní rukavice Sparco máme na každé akci v omezeném množství k prodeji.

Oběd a catering:

Oběd i celodenní drobný catering je v ceně akce. K dispozici budou teplé i studené nápoje, balené sladké pečivo, bagetky atd. Oběd bude podle počasí a případných Covid-restrikcí buď na záhradce restaurace v paddocku, nebo v boxu.

Tankování:

Bude možné na čerpací stanici v paddocku s benzínem 100oct., platba pouze kartou.

Race Navigatory:

Máme skvělé partnerství s firmou Race Navigator, vyrábějící přenosné telemetrie s videozáznamem. RN je nejlepší prostředek pro rozbor vaší jízdy a následné srovnání s jízdou instruktora. K dispozici bude omezený počet telemetrií RN One i RN Lite na prodej, k prodeji budou za zvýhodněnou cenu i starší přístroje první generace.

Servis:

Po celý den budou k dispozici mechanici Šenkýř Motorsport, kteří pomohou se změřením tlaků a v případě nouze s případným servisem vašeho vozu. Přehodíme vám obutá kola, vyměníme brzdové destičky, posoudíme technický stav vašeho vzu, když si nebudete jistí. Máme s sebou vždy základní zásobu pneumatik a brzdových destiček na vozy BMW M, Nissan GTR a Porsche GT3 a GT4. V servisním zázemí 5km od tratě můžeme v případě potřeby řešit i závažnější opravu.

Tlakoměry:

K dispozici je na místě na prodej omezený počet profi digitálních tlakoměrů s odfukem.

Fotografie:

Jako již tradičně s námi bude i  náš dvorní fotograf sportovních vozů Dan Martínek, který celý trackday nafotí . V polední pauze opět plánujeme i focení "Car To Car Shooting". 

Mnoho z vás si již vyzkoušelo tento způsob focení na předchozích akcích, a máte tak na památku krásné fotky. Podívejte se na ně do galerie níže, kde jsou snímky z našich exclusive trackdays na slovenském Slovakiaringu. Kapacita poledního focení bude omezena na 10 vozů

Ubytování:

Zarezervovali jsme pro nás celý hotel Ring (v areálu okruhu) na noc před akcí i po akci. Stačí nám jen potvrdit, kolik lůžek a na kolik nocí pro vás máme zarezervovat.
Kapacita hotelu je 45 pokojů, cena 2-lůžkového pokoje 107€/noc.
Prosíme o včasnou rezervaci počtu pokojů a počtu nocí (1.noc - středa 25.8., 2.noc - čtvrtek 26.8., odjezd pátek 28.8. po snídani).

"Beer & Grill Party":  čtvrtek 26.8. od 19.00 na terase motokárového centra v areálu okruhu.
K jídlu budou speciality z grilu v podání šéfkuchařů nejlépe hodnocených restaurací Slovenska Fou Zoo a Iasai, na čepu pivo a kvalitní víno. 
Bude i trocha kultury - nechte se překvapit ;-)

Cena vstup na "Beer & Grill Party": pro účastníky trackday akce zdarma, přijměte naše pozvání.

 

Doplňující informace - Další #

Bezpečnostní pokyny pro Slovakia Ring

Tažná oka:

Je povinné mít s sebou tažné oko - nejlépe již nainstalované na voze, ať v případě potřeby odtahu nezdržujete ostatní.

Před výjezdem na trať:

  • nastavte si zpětná zrcátka, zapněte pásy
  • helma nasazena a okna zavřena - 5cm otevření je ok
  • startovní čísla zakrývající SPZ vepředu i vzadu nalepena. Rozlišení skupiny A/B nalepeno. (dostanete je při prezenci).
  • ujistěte se, že máte dostatek paliva

Ve vaší první jízdě:

  • zvyšujte rychlost jen postupně, abyste si v klidu prohlédli trať a seznámili se s podmínkami
  • ujistěte se, kde jsou posty traťových komisařů, pozice vlajek nebo světel, vjezd i výjezd na pitlane
  • celkově si prohlédněte trať pro zjištění referenčních bodů brzdění, obrubníků atd.
  • používejte zrcátka a vždy mějte přehled o blížících se rychlejších autech
  • nepřejíždějte obrubníky a výjezdové safety zóny hned od začátku jízdy -zamluvte si instruktora v případě jakékoliv pochybnosti

Výjezd z pitlane:

  • zůstaňte uvnitř koridoru dvou bílých čar na levé straně (na rozdíl od jiných okruhů)
  • nepřejíždějte bílou čáru a dejte přednost autům jedoucím rychlé kolo po dráze
  • neustále sledujte zrcátka a dokud to nebude bezpečné, nepřejíždějte do ideální stopy

Příjezd na pitlane:

  • dochlaďte auto pomalejší jízdou minimálně půl kola
  • ůstaňte na pravé straně mimo ideální stopu již v poslední pravé zatáčce před vjezdem na pitlane - dejte indikátor směru doprava a snižte rychlost

Pravidla předjíždění:

  • předjíždění pouze z leva !!! .......na rovinkách i v zatáčkách.
  • Rychlejší auto předjíždí a dodržuje následující pokyny:
    • předjíždějící musí být trpělivý, neriskovat a jet defenzivně (neustále sledovat a vyhodnocovat jízdu vozu před sebou).
  • Pomalejší auto, které je předjížděno:
    • udělá prostor pro předjetí pohybem doprava, může pomoci i blinkrem doprava
    • když bude třeba, lehce ubere, ale prudce nebrzdí a nedělá nečekané změny tempa - neustále hlídá zrcátka

Vlajky:

Jsou jedinou formou, jak s vámi můžeme komunikovat během jízdy. Naučte se je velmi důkladně!

  • žlutá - nebezpečí na trati, zpomalím a jsem připraven i zastavit. Zákaz předjíždění!!!
  • modrá - rychlejší auto se blíží a bude pravděpodobně předjíždět
  • žlutá s červenými pruhy - změna adhezních podmínek
  • červená - jízda je zastavena, zpomalím a jedu do boxu. Zákaz předjíždění!!!
  • zelená - konec nebezpečí, předjíždění opět dovoleno
  • černá - nebezpečná jízda nebo mechanický problém. Jedu okamžitě do pitlane a vyhledám organizátora
Bezpečnostní pokyny pro Slovakia Ring - Další #

Poprvé na závodní trať Slovakia Ring?

Nebojte se přijít, rádi vás přivítáme i jako nováčky a pomůžeme vám s prvními krůčky při jízdě po okruhu. Na každé naší akci je přítomen kontingent našich trenérů, připravených se o vás postarat.

Pro účast vám stačí mít čisté auto v dobrém technickém stavu (nemusíte mít supersport či závodní auto). Doporučujeme kontrolu všech kapalin, brzdových kotoučů, destiček a pneumatik a nezapomeňte doma tažné oko! Zároveň pro Váš první trackday v životě nebo občasné ježdění stačí originální silniční pneumatiky. V případě jakýchkoliv pochybností máme na místě vždy servisní zázemí a vaše auto zkontrolujeme.

Jediné co musíte mít navíc je přilba (je povinná). Přilby si u nás můžete v omezeném množství zapůjčit, případně i zakoupit. A samozřejmě se musíte seznámit s bezpečnostními pokyny (naleznete je na této stránce).

Můžete si sebou i vzít hosta, viz. odstavec „Kompletní ceny“. Děti ve věku od 16 let mají povolen vstup na trať jako spolujezdci, pokud za to rodič jako řidič vozu převezme odpovědnost. Potřebné dokumenty dostanete u akreditace.

Poprvé na závodní trať Slovakia Ring? - Další #

FAQ – nejčastěji kladené otázky pro Slovakia Ring

 

Kde se kurz koná?

Slovakia Ring, Orechová Potôň 800, Orechová Potôň, 930 02, Slovensko

 

Rezervoval jsem si akci pomocí rezervačního formuláře. Co se stane teď?

Celkovou částku uvedenou při rezervaci prosím převeďte na náš účet 4211028159/6800.

Do předmětu uveďte prosím své jméno a datum akce. Vaše místo máte jistě zarezervováno a potvrzeno až po přijetí platby. Dostanete od nás fakturu a další potřebné informace s dostatečným předstihem před před konáním akce.

 

Co se stane, když se události neočekávaně nemohu zúčastnit?

Pokud se akce z jakéhokoliv důvodu nemůžete zúčastnit, postupujeme dále dle našich storno podmínek. Při stornu 30 dní před datem akce vám vrátíme 100% částky, 30-15 dní před akcí vrátíme 50% částky, 14-7 dní před akcí 25% částky. Při zrušení akce 4-1 den před akcí a v případě, že na akci nepřijedete vůbec, propadá 100% částky.

 

Co se stane v případě zrušení akce kvůli Covid restrikcím?

V případě nekonání akce z důvodů Covid restrikcí bude akce přesunuta na jiný termín, případně startovné přesunuto na další akci dle Vašeho výběru, nebo vráceno.

 

Musím mít zkušenosti s jízdou na okruhu Slovakia Ring?

Nemusíte. Rádi vás přivítáme i jako nováčky a pomůžeme vám s prvními krůčky při jízdě po okruhu. Na každé naší trackday akci je přítomen kontingent našich trenérů, připravených se o vás postarat.

 

Jak připravit auto na první trackday akci?

Nijak speciálně, ale je třeba mít auto čisté a v dobrém technickém stavu. Doporučujeme kontrolu všech kapalin, brzdových kotoučů, destiček a pneumatik. Nezapomeňte doma tažné oko! Doporučujeme na Slovakia Ring přijet s plně natankovaným vozem.

 

Jaké zvolit pneumatiky?

Výběr pneumatik je podstatný a limitující faktor. Pro první trackday v životě nebo občasné ježdění stačí originální silniční pneumatiky.

Pro ještě sportovnější jízdu jsou samozřejmě vhodnější pneumatiky typu semislick nebo slick, které dokážou přenést vyšší boční síly a auto tak lépe „drží“.

 

Tlak v pneumatikách?

Sportovnější jízdou se vaše pneumatiky zahřejí a zvýší se v nich tlak. Tím se snižuje plocha pneumatiky, která je v kontaktu s vozovkou a auto ztrácí grip. Pneumatika se také rychleji opotřebovává. Abychom tomu zabránili, musíme průběžne tlak kontrolovat a upouštět. Sledujte doporučené hodnoty na štítku vašeho vozu. U sériových pneumatik nesmíme překročit hodnotu uvedenou pro naložené vozidlo, u pneumatik semislick jsou stěžejní hodnoty pro méně zatížené vozidlo.

S měřením tlaku pomohou naši mechanici, případně si tlak můžete měřit vlastním tlakoměrem. Na akci máme digitální sportovní tlakoměry i na prodej.

Nezapomeňte si po skončení akce tlak znovu doplnit. Silniční jízdou tlak v pneumatikách opět klesne a vy byste mohli jet domů na podhuštěných pneumatik.

 

Vydrží moje sériové auto den na trati?

Ano, pokud je v dobrém technickém stavu. Doporučujeme také auto vždy po pár kolech/minutách na trati Slovakia Ring nechat vydechnout a dochladit ho pomalou jízdou do boxů.

V případě jakýchkoliv pochybností máme na místě vždy servisní zázemí a vaše auto zkontrolujeme.

 

Zůstává moje auto během akce pojištěno?

Naše trackday akce jsou sportovní tréninky zaměřené na bezpečnost řidiče. Nejsou organizované za účelem dosažení nejvyšší rychlosti nebo nejlepšího času. U mnoha pojišťovacích společností je vaše pojištění a komplexní krytí zachováno v plném rozsahu. Zeptejte se ale svého pojistitele.

 

Pokud moje pojištění na trati neplatí, mohu své auto pojistit zvlášť?

Ano, umíme na individuální poptávku sjednat speciální pojištění pro závodní trať.

 

Mohu vzít s sebou na trať doprovod, druhého řidiče nebo děti, které také mohou vyjet na trať?

Ano, máme možnosti rezervace pro druhé řidiče nebo hosty, viz. odstavec „Kompletní ceny“. Děti ve věku od 16 let mají povolen vstup na trať jako spolujezdci, pokud za to rodič jako řidič vozu převezme odpovědnost. Potřebné dokumenty dostanete u akreditace.

 

Musí být moje vozidlo přihlášené a vlastnit SPZ, aby mohlo na trať?

Nemusí. Naše trackday akce organizujeme pro vozidla s SPZ i bez. Výjimkou jsou akce na Nürburgringu, kde jsou povoleny pouze vozy s SPZ a pneumatiky schválenými pro silniční provoz.

 

Potřebuji k účasti na akci přilbu a závodní kombinézu?

Přilba je na našich akcích povinná, kombinéza doporučená. Přilby si u nás můžete v omezeném množství zapůjčit (poplatek 15€/den), případně i zakoupit (cca. 199€ bez DPH).

 

Mohu si individuální 1: 1 coaching rezervovat na místě?

V podstatě ano. Většina coachingových jednotek je ale vždy dopředu zamluvená. Pro vaši jistotu doporučujeme si požadovanou kapacitu coachingu s trenérem zarezervovat dopředu.

 

Mohu si na místě zapůjčit vaše sportovní auto?

Ano. Ale stejně jako u coachingu je pro vaši jistotu lepší si vůz zarezervovat dopředu.

 

Platí na tratích hlukové limity?

Ano, některé z tratí mají omezené hlukové kvóty. Např. Nürburgring 130dB. Omezení pro obzvláště hlučné vozy platí i pro Most a Spa Francorchamps. Doposud se během našich akcí nikdy nestalo, že bychom museli nějaký vůz kvůli přílišné hlučnosti odstavit.

 

OPEN PITLANE a Skupiny A/B – jaký je rozdíl?

Open Pitlane režim je celodenní volné ježdění bez rozdělení do skupin.

Jízda po skupinách A a B (vždy maximálně dvě skupiny) je potřebná na okruzích s malou kapacitou.

Rozdělení do skupin probíhá podle vozu a úrovni zkušeností. Díky tomu jsou skupiny homogenní a vy si vaší jízdu více užijete. Při skupinovém ježdění má pro sebe každá skupina zpravidla 8x 30 min. jízdy, což je pro seriový nebo tuningově modifikovaný vůz i pro vaši koncentraci více než dost.

 

Mohu někomu darovat účast na trackday akci nebo taxi jízdu?

Ano, připravíme pro vás dárkový poukaz se zvolenou službou. Darovat lze i osobní coaching, taxi jízdu s našim instruktorem nebo vlastní jízdu obdarovného v jednom z našich závodních nebo sportovních vozů.

 

Nemám supersport, ale chtěl bych se zúčastnit. Jaká auta jezdí na vaše akce?

Není podmínkou mít supersportovní auto. Důležitá je chuť se zúčastnit a mít své auto v dobrém technickém stavu.
Našich akcí na Slovakia Ring se účastní celá paleta vozů - pro příklad jsou to auta jako:

  • Porsche GT3,
  • Ferrari,
  • Lamborghini,
  • McLaren,
  • AMG Mercedes GTR, AMG A35, AMG A45,
  • BMW M2, M3, M4,
  • BMW 340i,
  • BMW X4 M,
  • Nissan GTR,
  • Ford Mustang,
  • Ford Focus RS,
  • Toyota Supra,
  • Honda Civic Type R,
  • Abarth,
  • Lotus Exige,
  • Tesla,
  • Dodge,
  • Corvette,
  • Hyundai i30N
  • a další...
 

Můžu jezdit i závodním autem?

Můžete, když budete respektovat trackday pravidla našich akcí.

 

Mám nové auto a bojím se velkého provozu na dráze. Hrozí např. kolize?

Naše akce organizujeme za jasných bezpečnostních pravidlech. Pokud je někdo nedodržuje, stáhneme ho z trati a vysvětlíme mu ještě jednou, že se jedná o trackday a ne o závod.
Při našich akcích na Slovakia Ring dbáme na omezený počet aut na dráze tak, aby měl každý účastník dostatek prostoru pro svoji jízdu.
Díky množství času určeného k jízdě si i vy můžete určit, kdy se vydáte na trať ve chvíli, kdy je trať prázdnější.

 

Co je součástí kurzu?

Celodenní jízda na Slovakia Ring, režim open pitlane (můžete vyjet kdykoliv po celý den a kroužit bez omezení) nebo ve dvou skupinách, nízký provoz na trati garantovaný celodenním ježděním a omezeným počtem vozů na dráze, základní servis a zázemí v paddocku, celodenní drobný catering a oběd.

 

Jak dlouho kurz trvá?

Celý den, přičemž naprostou většinu času strávíte za volantem auta. Ráno se sejdeme v 8.00, v 9.00 už naskakujete do auta a kromě hodinové pauzy na oběd jezdíte až do 18.00.

 

Koná se kurz i v případě nepříznivého počasí?

Kromě extrémních situací jezdíme za každého počasí, včetně toho nepříznivého. Přece jenom není zábava jezdit jen za sucha a sluníčka, ale i za deště. Navíc je dobré se potrénovat i v jízdě za zhoršených podmínek. Jestliže jste se s jízdou za vlhkých či mokrých podmínek ještě nesetkali nebo si nevěříte, doporučujeme vám zamluvit si instruktora a individuální coaching.

 

Kdy se kurzy konají?

Kurzy nabízíme od dubna do listopadu. Zpravidla jezdíme ve všední dny, nejčastěji ve středu, ojediněle také o víkendu. Začínáme ráno v devět a končíme až v šest večer, přičemž většinu času strávíme v autě na okruhu.

FAQ – nejčastěji kladené otázky pro Slovakia Ring - Další #

Produkty, které se vám budou hodit

RN Lite

RN Lite

Lepší časy na kolo díky profesionálnímu záznamu dat a videa v jednom. Ideální pro trackday použití. Ideální pro trackday použití.
Výrobce: Race Navigator   Typ produktu: Telemetrie
RN One MK II

RN One MK II

Lepší časy na kolo díky profesionálnímu záznamu dat a videa v jednom. Ideální pro trackday použití.
Výrobce: Race Navigator   Typ produktu: Telemetrie
RN Pro

RN Pro

Lepší časy na kolo díky profesionálnímu záznamu dat a videa v jednom. Ideální pro trackday použití.
Výrobce: Race Navigator   Typ produktu: Telemetrie
RN plug

RN plug

RN OBD Plug Scan Tool
Výrobce: Race Navigator   Typ produktu: Telemetrie
RN Case

RN Case

Pro bezpečnu přepravu a uskladnění vašeho Race Navigatoru.
Výrobce: Race Navigator   Typ produktu: Telemetrie

Videa

Profil okruhu Slovakia Ring

Slovenský nejmodernější okruh Slovakia ring lze projet až v sedmi různých konfiguracích, dříve také ojediněle v opačném směru. Při své nejdelší variantě měří téměř šest kilometrů a skládá se ze čtrnácti zatáček. Všude na trati jsou k dispozici dostatečně velké únikové zóny, které zajišťují jezdcům a řidičům maximální bezpečnost. Neobvyklostí okruhu jsou čtyři umělé horizonty, které zajišťují ještě o trochu zajímavější zážitek.

Slovakia Ring v číslech:

Délka: 5 935 m
Šířka: 12 m (největší šířka 20 m na startovní rovince)
Počet zatáček, z toho pravých a levých: 14 zatáček – 7 pravých a 7 levých
Počet přímých úseků, nejdelší: 6 přímých úseků – nejdelší 900 m
Nejrychlejší kolo: 1:39,002 (monopost F1 Jaguar R5 ze sezony 2004)
Slovakia Ring - Profil okruhu Slovakia Ring

Informace o okruhu Slovakia Ring

Nebyl první, a zřejmě nebude ani posledním závodním okruhem na Slovensku. Slovakia Ring je však pro svůj design se šesti kilometry a několika různými variantami tratě zcela unikátní a jedinečný. Volné jízdy na tomto okruhu by tak neměly ujít žádnému nadšenci do sportovních a závodních aut, obzvlášť pokud je ze střední Evropy. 

Slovakiaring a jeho historie

O profesionálním závodním okruhu v blízkosti Bratislavy, Vídně a Budapešti se začalo přemýšlet už dříve, ale samotný projekt slovenského Slovakiaringu dostal zelenou až na přelomu let 2005 a 2006. Umístění okruhu poblíž vesničky Orechová Potôn bylo ideální z hlediska výborné dopravní dostupnosti z hlavních měst okolních států, vhodných povětrnostních podmínek a dostatečné vzdálenosti od obytných zón (kvůli nadměrnému hluku).

V roce 2008 započala stavba okruhu pod taktovou Hanse Rotha, rakouského architekta závodních tratí. O rok později (na den přesně) 1. října 2009 se okruh slavnostně otevřel a vpustil na dráhu první auta. Na Slovensku tak mohla začít nová éra plná moderního motorsportu.

V jejích zárodcích stojí bezpochyby pořádání několika závodů evropských a světových sérií GT3, GT1. Od roku 2012 se tu pravidelně jezdí závodní víkendy WTCC, dnešní FIA WTCR. Jeden rok dokonce hostila 24hodinový vytrvalostní závod cestovních vozů.

Posledních pár let je na Slovakia ringu stálicí Velká cena Slovenské republiky cestovních automobilů, Mistrovství Evropy závodních tahačů či formulí. Poměrně nově se k nim přidaly rallyové, rallycrossové, motokárové závody či Hill Climb Race, ojediněle také 24hodinovky bicyklů.

Nemusíte však být profesionální závodníci, abyste kousek slovenské tratě nagumovali svými vlastními pneumatikami. Přihlašte se na některou z exkluzivních trackday akcí a užijte si:

  • celý den volné jízdy na Slovakiaringu v režimu open pitlane;
  • zajištěné občerstvení a oběd během trackdaye;
  • závěrečnou párty s grilovanými specialitami, výbornými frinky a doprovodným programem.

Na Slovakiaring i za nevšední zábavou

Pevné jádro komplexu Slovakiaringu tvoří samozřejmě zázemí pro závodníky a diváky, jako jsou řídící věž, boxy, čerpací stanice, zdravotní středisko, pro větší komfort diváků tu je vybudováno např. pět tribun na sledování závodů či místní restaurace a hotel. 

Nabídka aktivit na okruhu je tu neustále rozšiřována tak, aby si zábavu užil každý. Kromě volných jízd na Slovakia Ringu si mohou zájemci vyzkoušet terénní polygon pro off-roady, procvičit se v Centru bezpečné jízdy a nebo zavítat na motokáry a užít si tu závodění v menším měřítku. 

Kdo by hledal doprovodný program, tak se může zabavit procházkou po Malkia Parku, záchranné stanici pro kočkovité šelmy nebo se dozvědět něco o historii ve zdejším Vojenském muzeu.

Kam pro další informace?

Slovakia Ring - Informace o okruhu Slovakia Ring