Pro všechny sportovní vozy a jejich řidiče, kteří si chtějí užít pohodový den na exkluzivně pronajaté trati a něco se naučit.

Ve zkratce

Velká  trackday akce na jinak velmi málo dostupném Automotodromu Brno s exkluzivním pronájmem pro Šenkýř Motorsport.
Spousta volného ježdění pro vaše závodní i sportovní trackday vozy v režimu open pitlane, s celodenním cateringem a obědem v ceně akce.
Poznejte své schopnosti pod vedením profi instruktorů týmu Šenkýř Motorsport z řad závodních jezdců, možnost zapůjčení telemetrie i závodních vozů BMW M4 GT4 a BMW M2 Competition Trackday Evo.
Počet vozů je omezen pro zajištění maximálně volné tratě. 

Kde

Automotodrom Brno
Masarykův okruh 201, Ostrovačice, 664 81, Česká republika
Google mapa
Stránky okruhu

Základní cena

Cena (bez DPH): 695 EUR
Cena (včetně DPH): 841 EUR
Doplňující informace o ceně

Termíny 2021 pro Automotodrom Brno

Uskutečněné akce na Automotodrom Brno

TermínNázev akceMíst
04.11.2020Automotodrom Brno - Trackdayjiž proběhla
02.06.2020Automotodrom Brno - Trackdayjiž proběhla
20.05.2020Automotodrom Brno - Trackdayjiž proběhla
13.05.2020Automotodrom Brno - Trackdayjiž proběhla

Kompletní ceny

Ceny - startovné:  
Celodenní set
695€ bez DPH
Doprovod 50€ bez DPH
   
Ceny - sportovní auta:  
BMW M4 GT4 (485PS/1400kg) 1x 30min /690€ bez DPH

- dvě sedačky, pouze pro zkušené řidiče a s 1:1 coachingem
- ceny vč.pronájmu tratě, technického zajištění, pneumatik, pohonných hmot a coachingu.

 
 BMW M2 Competition Trackday EVO   1x 30min /590€ bez DPH
 - dvě sedačky, pouze pro zkušené řidiče a s 1:1 coachingem
- ceny vč.pronájmu tratě, technického zajištění, pneumatik, pohonných hmot a coachingu.
 
   
   
Ceny taxi jízda s BMW M4 GT4:  
3 kola s přilbou a komunikací Peltor a s výkladem pilota 160€ bez DPH
   
Ceny coaching s vlastním vozem účastníka:  
Set 1x30min. 100€ bez DPH
Box:  
Je možné si objednat vlastní box  100€ bez DPH

 

Program

Časový plán dne:

  • 08.00 hod. - prezence
  • 08.30 hod. - povinná rozprava
  • 09.00 - 13.00 hod. - open pitlane jízdy
  • 13.00 - 14.00 hod. Car to car shooting (odjezd ve 13.00 z pitlane)
  • 13.00 - 14.00 hod. - přestávka oběd
  • 14.00 - 18.00 hod. - open pitlane jízdy

Kde se potkat, organizace dne, prezence:

Šenkýř Motorsport Trackday bude organizován z boxů v paddocku AMD Brno (číslo boxů bude ještě upřesněno).

Přes hlavní bránu vás pustí po zadání jména Šenkýř Motorsport. Všichni řidiči musí být starší 18 let a předloží při prezenci řidičský průkaz. Povinná rozprava je v prostoru před boxem.

 

Trenéři, coaching

Naši instruktoři mají dlouholeté zkušenosti ze závodění a ježdění na okruhu v Brně. Mají potřebné vědomosti a znalosti, aby vám pomohli zlepšit vaše jezdecké dovednosti a sebevědomí v krátkém čase.

  • je to váš první trackday, zamluvte si instruktora
  • jste poprvé v Brně, zamluvte si instruktora
  • je to váš první trackday s FWD, AWD nebo RWD autem, zamluvte si instruktora
  • je trať mokrá nebo vlhká a je to pro vás poprvé, zamluvte si instruktora
  • máte jakékoliv nejasnosti ve své jízdě, potřebujete zlepšit třeba jen jednu z činností (brzdy, výjezd atd.), zamluvte si instruktora.

Cena jednotky coachingu je 100€ bez DPH/30 min.
Instruktora si u nás raději zarezervujte dopředu, abyste měli jisté místo!

Připraveni budou trenéři

Erik Janiš

Erik Janiš

Erik je mnohonásobný Mistr ČR a historicky jedním  ze dvou českých mistrů Evropy v motokárách. Jezdec, který byl součástí juniorského týmu Formule 3 Mercedes Benz, český reprezentant v kategorii A1 GP. Od roku 2014 se kromě vlastního závodění věnuje inženýrské činnosti pro týmy s vozy kategorie GT3. Jako inženýr byl i u druhého místa Šenkýř Motorsport v International GT Masters v roce 2019 na Red Bull Ringu.
Filip Sládečka

Filip Sládečka

Filip je jedním z nejlepších aktuálně jezdících pilotů Česko-Slovenska, s mnoha tituly a úspěchy po celé Evropě.Od debutu v Alfa Romeo WTCC, přes začátky s BMW v různých evolucích BMW M3 týmu Šenkýř Motorsport a následné kariéře ve vozech kategorie DTM se dostal zpět ke kategorii GT vozů. Je jedno, kde Filip startoval, vždy patřil k nejrychlejším jezdcům na trati, kteří svou jízdu umí zanalyzovat a posouval úspěšně sebe i auto na samotnou hranici.
Jarek Janiš

Jarek Janiš

Český automobilový závodník, první český jezdec Champ Car World Series a druhý ve Formuli 1 V roce 2003 byl oficiálním testovacím jezdcem týmu Jordan. 24. října 2004, jako první Čech, poprvé odstartoval do závodu ChampCar na okruhu v Surfers Paradise. Stále aktivní jako testovací i závodní jezdec v kategorii GT3. Od roku 2017 spoluprace se Šenkýř Motorsport jako inženýr v seriálech FIA CEZ a International GT Open.
Richard Gonda

Richard Gonda

Podle statistických portálů nejúspěšnější slovenský jezdec z pohledu množství vítězství ve významných mezinárodních závodech získaných pole position a procentuálně nejvyšší šancí na vítězství v závodě. Ve své kariéře zvítězil v prestižním seriálu Formule F3 Eurocup a vyzkoušel si i speciály Formule GP2, GP3 a Indy-lights. Od roku 2017 je pilotem Šenkýř Motorsport v závodech kategorie GT3.  
Robert Šenkýř

Robert Šenkýř

Dvojnásobný mistr Evropy v závodech do vrchu v absolutním hodnocení cestovních vozů, mnohonásobný mistr České i Slovenské republiky v závodech do vrchu a na okruzích, dlouholetý reprezentant České republiky a jezdec s úspěšnou třicetiletou závodní kariérou. Zakladatel a majitel týmu Šenkýř Motorsport, který vytvořil metodiku a koncept 1:1 coachingu pro trackday vozy a jejich jezdce. 
Tomáš Erdélyi

Tomáš Erdélyi

Tomáš je jezdec, který se vypracoval z amatérských závodů do vrchu až do špičky licencovaných závodů Mistrovství České a Slovenské republiky v závodech na okruzích a do vrchu. Několikrát zvítězil i v Mistrovství FIA CEZ. Od prvních úspěchů s vozem BMW M3 E36 se pravidelným tréninkem a pílí vypracoval až do kategorie GT3 a právem patří do skupiny trenérů Šenkýř Motorsport.

Doplňující informace

Přilby a oblečení:

Každý potřebuje svoji vlastní přilbu - přilba je povinná!
Přilby poskytujeme pouze jezdcům, kteří si pronajali naše závodní vozy (z důvodu zabudované komunikace).

K dispozici bude omezený počet otevřených přileb Uvex v karbonovém designu nebo bílé barvě na prodej. Cena 199€ bez DPH.

Je třeba mít i dlouhé kalhoty a dlouhý rukáv, doporučujeme i rukavice. Závodní rukavice Sparco máme na každé akci v omezeném množství k prodeji.

Oběd a catering:

Oběd i celodenní drobný catering je v ceně akce. K dispozici budou teplé i studené nápoje, balené sladké pečivo, bagetky atd. Oběd bude podle počasí a případných Covid-restrikcí buď na záhradce restaurace v paddocku, nebo v boxu.

Tankování:

Bude možné na čerpací stanici v paddocku s benzínem 100oct., platba pouze kartou.

Race Navigatory:

Máme skvělé partnerství s firmou Race Navigator, vyrábějící přenosné telemetrie s videozáznamem. RN je nejlepší prostředek pro rozbor vaší jízdy a následné srovnání s jízdou instruktora. K dispozici bude omezený počet telemetrií RN One i RN Lite na prodej, k prodeji budou za zvýhodněnou cenu i starší přístroje první generace.

Servis:

Po celý den budou k dispozici mechanici Šenkýř Motorsport, kteří pomohou se změřením tlaků a v případě nouze s případným servisem vašeho vozu. Máme s sebou vždy základní zásobu pneumatik a brzdových destiček na vozy BMW M, Nissan GTR a Porsche GT3 a GT4. V servisním zázemí 5km od tratě můžeme v případě potřeby řešit i závažnější opravu.

Tlakoměry:

K dispozici je na místě na prodej omezený počet profi digitálních tlakoměrů s odfukem.

Fotografie:

Jako již tradičně s námi bude i  náš dvorní fotograf sportovních vozů Dan Martínek, který celý trackday nafotí . V polední pauze opět plánujeme i focení "Car To Car Shooting".
Mnoho z vás si vyzkoušelo tento způsob focení již vyzkoušelo na předchozích akcích a máte tak na památku krásné fotky. Kapacita poledního focení bude omezena na 10 vozů.

Ubytování:

Doporučujeme hotel Grid přímo na okruhu.

Bezpečnostní pokyny pro Automotodrom Brno

Povinné vybavení:

  • Tažná oka: Je povinné mít s sebou tažné oko - nejlépe již nainstalované na voze, ať v případě odtahu nezdržujete ostatní.
  • Přilba je povinná.
  • Je třeba mít dlouhé kalhoty a dlouhý rukáv, okruh někdy kontroluje i rukavice.

Před výjezdem na trať:

  • nastavte si zpětná zrcátka, zapněte pásy
  • helma nasazena a okna zavřena - 5cm otevření je ok
  • startovní čísla zakrývající SPZ vepředu i vzadu nalepena (dostanete je při prezenci)
  • ujistěte se, že máte dostatek paliva

Ve vaší první jízdě:

  • zvyšujte rychlost jen postupně, abyste si v klidu prohlédli trať a seznámili se s podmínkami
  • ujistěte se, kde jsou posty traťových komisařů, pozice vlajek nebo světel, vjezd i výjezd na pitlane
  • celkově si prohlédněte trať pro zjištění referenčních bodů brzdění, obrubníků atd.
  • používejte zrcátka a vždy mějte přehled o blížících se rychlejších autech
  • nepřejíždějte obrubníky a výjezdové safety zóny hned od začátku jízdy
  • zamluvte si instruktora v případě jakékoliv pochybnosti

Výjezd z pitlane:

  • zůstaňte uvnitř koridoru dvou bílých čar na pravé straně
  • nepřejíždějte bílou čáru a dejte přednost autům jedoucím rychlé kolo po dráze
  • neustále sledujte zrcátka a dokud to nebude bezpečné, nepřejíždějte do ideální stopy

Příjezd na pitlane:

  • dochlaďte auto pomalejší jízdou minimálně půl kola
  • zůstaňte na pravé straně mimo ideální stopu již v poslední pravé zatáčce před vjezdem na pitlane
  • dejte indikátor směru doprava a snižte rychlost

Pravidla předjíždění:

  • Předjíždění pouze z leva, na rovinkách i v zatáčkách
  • Rychlejší auto předjíždí a dodržuje následující pokyny:
    • předjíždějící musí být trpělivý, neriskovat a jet defenzivně (neustále sledovat a vyhodnocovat jízdu vozu před sebou.
  • Pomalejší auto, které je předjížděno:
    • udělá prostor pro předjetí pohybem doprava, může pomoci i blinkrem doprava
    • když bude třeba, lehce ubere, ale prudce nebrzdí a nedělá nečekané změny tempa
    • neustále hlídá zrcátka

Vlajky:

Jsou jedinou formou, jak s vámi můžeme komunikovat během jízdy na okruhu. Naučte se je velmi důkladně!

  • žlutá - nebezpečí na trati, zpomalím a jsem připraven i zastavit. Zákaz předjíždění!!!
  • modrá - rychlejší auto se blíží a bude pravděpodobně předjíždět
  • žlutá s červenými pruhy - změna adhezních podmínek
  • červená - jízda je zastavena, zpomalím a jedu do boxu. Zákaz předjíždění!!!
  • zelená - konec nebezpečí, předjíždění opět dovoleno černá - nebezpečná jízda nebo mechanický problém. Okamžitě do pitlane a vyhledám organizátora

Videa

Zážitkový poukazDárkový poukaz